پاسخگویی بیش از 300 مورد تماس تلفنی در سامانه پاسخگویی شبانه روزی 1512 دامپزشکی اسفراین
در طی هفت ماهه ابتداء سالجاری تعداد 303 مورد تماس تلفنی توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی اسفراین در حوزه های مختلف دامپزشکی توسط سامانه پاسخگویی شبانه روزی 1512 دامپزشکی اسفراین پاسخ داده شد.

بنابراعلام روابط عمومی شبکه دامپزشکی اسفراین، در 7 ماهه ابتدای سالجاری تعداد 303 تماس تلفنی که از طرف همشهریان، روستائیان و دامداران شهرستان اسفراین با سامانه پاسخگویی شبانه روزی 1512 دامپزشکی اسفراین برقرار شده بود، توسط پرسنل و کارشناسان شبکه دامپزشکی اسفراین پاسخ داده شد.
این تماس ها شامل مواردی مانند درخواست خدمات دامپزشکی مانند بازدید از فراورده های خام دامی، درخواست واکسیناسیون دام و طیور، درخواست درمان دام و طیور توسط کلینیسین های بخش خصوصی دامپزشکی، صدور مجوز حمل دام و فراورده های خام دامی، درخواست دریافت واکسن های دولتی و خصوصی، درخواست اخذ نوبت جهت بازدید از دامداری، درخواست بازدید از خودروهای حمل دام و فراورده های خام دامی و غیره و همچنین اعلام گزارشات مختلف مانند عرضه فراورده های خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف توسط برخی متصدیان فروش، پیشنهادات، نظرات و انتقادات در حوزه های مختلف دامپزشکی بوده است.
سامانه پاسخگویی شبانه روزی 1512 دامپزشکی در تمام طول مدت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های تلفنی دامداران، همشهریان و روستائیان محترم در حوزه دامپزشکی می باشد.
نظر دهید