کتاب «روابط عمومی هشت ثانیه ای» به بازار نشر آمد
کتاب «روابط عمومی 8 ثانیه ای؛ برای موفقیت بی نهایت در رسانه ها به داستان تان انرژی بدهید!» اثر برگزیده فستیوال کتاب 2019 آمریکا در زمینه ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات، به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی و با ترجمه محسن داوری منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی به عنوان مترجم این اثر در بخشی از مقدمه خود بر کتاب نوشته است: «اگر بخواهیم موضوع این کتاب را در یک کلمه خلاصه کنیم، چیزی نیست جز داستان گویی. زیرا در دنیای امروز که به تعبیر لیز اچ. کلی نویسنده این اثر، هر کسی فقط 8 ثانیه فرصت دارد توجه مخاطب را به خود و داستانش جلب کند، همه موفقیت ها و شکست ها در همین هنر خلاصه می شود. دانشمندان علوم شناختی هم دریافته اند مغز انسان بیشتر برای فهم داستان ها برنامه ریزی شده تا درک منطق؛ و بهترین قالب ارائه ماندگار اطلاعات به مردم و تسهیل به خاطرسپاری رویدادها، استفاده از شیوه های خلاقانه داستان گویی است... با توجه به همپوشانی مباحث این کتاب در زمینه های روابط عمومی، ژورنالیسم، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، برندسازی شخصی و کسب و کار، کمپین سازی در رسانه های سنتی و آنلاین و معرفی ایده ها و مهارت های گسترش ارتباطات رسانه ای هدفمند و موثر، می توان این کتاب را برای عموم کارگزاران روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، فعالان رسانه، صاحبان ایده و کسب و کار و دانشجویان این رشته ها به مثابه راهنمایی مفید و کاربردی دانست.»
انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب را در 343 صفحه روانه بازار نشر کرده و امکان خرید اینترنتی آن را هم در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) فراهم آورده است.
این کتاب، خردادماه امسال در پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران با حضور دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور رونمایی شده بود.
محسن داوری پیش از این کتاب «ارتباطات دامپزشکی»(کتاب راهنمای سازمان جهانی بهداشت دام) را به پارسی برگردانده است./
نظر دهید