• 1400/01/11 - 09:24
  • تعداد بازدید : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پاسخگویی به بیش از 5 هزار تماس سامانه 1512 در دامپزشکی خراسان شمالی

سال 99 بیش از 5 هزار و 400 تماس با سامانه ارتباط مردمی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، برقرار و به آن ها پاسخ داده شد.

مسئول روابط عمومی این اداره کل گفت: سال 99 درمجموع 5440 تماس با سامانه 1512 این استان برقرار شد که نشانه افزایش آگاهی مردم و بهره برداران از این امکان ارتباطی به دلیل ارتقای اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و تبلیغات محیطی در مراکز عرضه تحت نظارت دامپزشکی است.

حسن سلیمی  افزایش حساسیت روزافزون مردم به سلامت و کیفیت فرآورده های دامی و حساسیت بهره برداران به خدمات دامپزشکی را عامل افزایش مستمر تماس ها با این سامانه ارتباط مردمی دانست و تصریح کرد: از مجموع تماس های برقرار شده با شماره تلفن 1512 این اداره کل در سال گذشته،4174 تماس با محوریت درخواست ارائه خدمات دامپزشکی شامل واکسیناسیون، صدور مجوزها، تمدید کد رهگیری، بازرسی لاشه دام های ذبح شده و.. بود. وی اضافه کرد: 150 تماس نیز شامل ارائه نظرات و پیشنهادهایی بود که بیشتر آن ها به درخواست توزیع نهاده های دامی مربوط می شد؛ هم چنین 153 تماس نیز انتقاداتی با محوریت فعالیت های بخش خصوصی، قطعه بندی مرغ و کمبود برخی واکسن ها بود. به گفته وی، 316 تماس نیز برای گزارش تخلفات بهداشتی در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی با این سامانه برقرار شد و 647 تماس نیز به گزارش وقوع بیماری، مخاطرات ناشی از نگهداری حیوانات خانگی در مجتمع های مسکونی یا عرضه فرآورده های تاریخ گذشته مربوط بود./

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 272904
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه