پاسخگویی به 43 هزار مراجعه حضوری و الكترونیك در میز خدمت دامپزشکی خراسان شمالی
افزون بر 43 هزار مورد پاسخگویی به مراجعان میز خدمت حضوری و الکترونیک در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی و شبکه های تابعه در 8 ماه امسال انجام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، کارشناس آمار و مسئول میز خدمت حضوری این اداره کل در این باره گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه درمجموع 43 هزار و 504 مورد پاسخگویی حضوری و الكترونیكی در میز خدمت اداره کل و شبکه های تابعه داشته ایم که به طور میانگین، ماهانه بیش از 5000 فقره و روزانه 217 مورد را شامل شده است.
زهرا رحیمی افزود: بین شبکه های دامپزشکی استان نیز شهرستان های بجنورد، فاروج و اسفراین به ترتیب بیشترین پاسخگویی به مراجعان میز خدمت را به خود اختصاص داده اند.
وی بیشترین سهم مراجعان به میز خدمت دامپزشکی استان را که از این واحد، راهنمایی و خدمت دریافت کرده اند، مواردی نظیر حمل و نقل دام، امور واکسیناسیون و شناسنامه دام، دارو و درمان، دریافت پروانه ها و مجوزهای قانونی، امور مربوط به نظارت بهداشتی و خدمات آزمایشگاهی برشمرد./
نظر دهید