• 1398/07/30 - 08:34
  • تعداد بازدید : 183
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پاسخگویی به 2700 تماس مردمی در سامانه 1512 خراسان شمالی

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گزارش عملکرد سامانه 1512 این استان در نیمه نخست سال 98 را اعلام کرد که شامل پاسخگویی به 2743 مورد تماس مردمی است.

حسن سلیمی با اشاره به مستندات ارسالی از شبکه های دامپزشکی شهرستان های این استان گفت: در 6 ماه گذشته 2053 مورد درخواست انواع خدمات دامپزشکی اعم از دریافت خدمات واکسیناسیون دام و طیور، تجدید کد رهگیری و بازرسی های بهداشتی با این سامانه تماس حاصل شد و 377 فقره گزارش های مردمی ازجمله وقوع بیماری، حمل فرآورده های غیرمجاز و تاریخ گذشته، عرضه فرآورده غیربهداشتی و.. دریافت شد.

وی ادامه داد: 149 فقره شکایت مردمی مثل محموله های ناسالم و غیربهداشتی، تعرفه زیاد بخش خصوصی، 84 مورد انتقاد نظیر قطعه بندی مرغ در محل عرضه، نبود سموم رایگان و امور واکسن و 80 مورد نظرات و پیشنهادها مثل توزیع تخم بلدرچین و توزیع سموم رایگان دامپزشکی از دیگر مواردی بوده که متقاضیان در تماس با سامانه 1512 این اداره کل در این مدت مطرح کرده اند.

وی افزود: با توجه به این که خدمات گسترده دامپزشکی، تضمین کننده سلامت و امنیت غذایی جامعه و رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه کشور است، تلاش همیشگی ما بسترسازی برای تحقق شعار مستمر دامپزشکی یعنی: دام سالم، غذای سالم، انسان سالم بوده و در این راه پذیرای پیشنهادها و انتقادات سازنده مخاطبان و بهره برداران در سامانه رایگان و شبانه روزی 1512 هستیم./

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 245207
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه