• 1398/04/17 - 09:11
  • تعداد بازدید : 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پاسخگویی به 1266 تماس سامانه 1512 در دامپزشکی خراسان شمالی

در سه ماه نخست سال جاری 1266 تماس با سامانه 1512 اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی برقرار شد که همکاران این اداره کل و شبکه های تابعه پاسخگوی این پیام های مردمی بودند.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی ضمن اعلام این مطلب گفت: درخواست دریافت خدمات دامپزشکی، بیان نظرات و پیشنهادها، طرح شکایات، انتقادات و ارائه گزارش های مردم و بهره برداران، محورهای اصلی این تماس ها را تشکیل می دهد که در این مدت، 904 تماس برای دریافت خدمات دامپزشکی، 51 نظر و پیشنهاد، 45 شکایت، 67 انتقاد و 199 گزارش با این سامانه مطرح شد که در هر مورد با پاسخ مقتضی همکاران همراه بود.

حسن سلیمی افزود: درخواست امور واکسیناسیون، دریافت نهاده های دامی، بازدید از اماکن، صنایع و خودروهای مشمول، دریافت راهنمایی های بالینی دام و طیور، دفترچه بهداشتی دام، معرفی کلینیسین های بخش خصوصی، تمدید کد رهگیری، سمپاشی و حمام ضد کنه و بازرسی فرآورده ها، از مهم ترین درخواست های مطرح در این تماس ها بوده است.

وی ادامه داد: هم چنین نظرات و پیشنهادهایی درخصوص توزیع سموم رایگان و نیز فرآوری گوشت مرغ در مراکز عرضه و شیوه عرضه تخم ماکیان، ارائه و شکایاتی هم درباره کشتار غیرمجاز، حمل بدون مجوز فرآورده ها، کمبود واکسن، احداث دامداری در محدوده شهری، شکایت از بخش خصوصی به علت درمان نامناسب دام و هزینه های بالای آن دریافت شد. هم چنین، فرآوری و قطعه بندی در مراکز عرضه، کمبود واکسن و گرانی نهاده ها، حمل و توزیع بدون مجوز و غیرمجاز فرآورده ها، بازدید رستوران و قصابی، لاشه غیرمجاز، عرضه مرغ زنده در شهر و بروز بیماری دامی در روستا نیز مهم ترین موضوعات انتقادی و گزارش های دریافت شده این سامانه در 3 ماه گذشته بود./

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 134333
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه